Davey's verjaardag: Panda thema, mint zwart-wit

9/15/2018

Hiep hiep hoera! Davey is 29 Augustus 3 jaar geworden. Het grote feest vierden wij al op 25 Augustus en toen mocht hij 3 kaarsjes uitblazen. Het leek mij leuk om een kijkje te nemen op dat grote feest en ons thema met jullie te delen net als ik deed bij dit artikel.


Verjaardagsoutfit

Qua outfit heb ik het dit jaar best simpel gehouden. Het past in het thema maar is niet schreeuwerig of over de top. Het broekje kom van Fieppie. Een webshop met handgemaakte kinderkleding. Het shirtje bestelde ik bij Aliexpress en zijn vest komt van H&M.






Versiering

Wij hebben 2 jaar lang het geluk gehad met mooi weer. Daarom hadden wij al zijn verjaardagen altijd in de tuin gevierd. De plek waar ik helemaal los kon gaan met versieren. Nu ging het heel de dag regenen dus moest ik binnen een plek maken. De enige plek die vrij was was een muur vol fotolijsten. Ik koos er daarom voor een wit laken op te hangen als een vlakke basis. Hierop kon ik helemaal los gaan met mijn versiering. Ik heb het mezelf makkelijk gemaakt dit jaar qua versiering en de rest aangekleed met panda ballonnen.

We hebben ook een soort sweettable klaar gezet. Niet helemaal perfect natuurlijk maar gewoon met wat favo snacks van Davey. De donut muur viel bij iedereen goed in de smaak. Deze heb ik trouwens zelf gemaakt en niet gekocht.















Als tip voor versiering wil ik jullie echt aliexpress mee geven. Het kost allemaal niet zo veel en de kwaliteit is echt goed.

De taart

Dit was het eerste jaar dat ik de taart niet zelf gemaakt heb. Zoals ik hierboven al zei wilde ik het me mezelf wat makkelijker maken dit jaar. Ik heb mijn taart laten maken bij Ontwerpjedroomtaart. Ik zal hier nu niet te diep op ingaan maar ik zal een apart artikel schrijven over mijn ervaring en hoe ik dit vond.




Al met al heeft Davey echt een geweldige verjaardag gehad. Het weer zat misschien niet mee maar voor een kind maakt dit helemaal niet uit. Hij heeft van elk moment genoten en heeft het nog heel vaak over 'zijn grote verjaardagsfeest'.

0 reacties