Verjaardagstraktatie - Panda

9/25/2018

De verjaardag van Davey werd niet 1x maar 3x gevierd. En voor de derde keer was op het kinderdagverblijf natuurlijk ook een traktatie nodig. Ik besloot dit jaar voor lekker en simpel te gaan. Ons kinderdagverblijf heeft geen voorschriften voor fruit etc. dus mocht ik gewoon mijn gang gaan. Davey besloot al snel dat hij beren chippies wilde trakteren dus werd heel zijn traktatie een beer thema.



Wat heb je nodig:

▲ Witte bekers
▲ Washi tape
▲ Panda stickers
▲ Handmade stickers
▲ Beer chips
▲ Transparant zakjes




Hoe je deze traktatie maakt? Eigenlijk heel eenvoudig: Ik kocht witte bekers bij Hema. Via Aliexpress bestelde ik panda stickers. Omdat de stickers iets te groot waren besloot ik alleen de ogen en de neus/mond te gebruiken. Het handige aan deze stickers was dat ze een transparante folie erover heen hadden waardoor ik ze heel precies kon aanbrengen. Even het folie er af trekken en ze zitten er strak en netjes op. De beker maak ik af met een randje washi tape.


Op de avond voor de traktatie dag vulde ik alle zakjes met beren chips. De zakjes kocht ik bij So Low. Ik heb met deze traktatie geleerd dat je het beste eerst het zakje in het bekertje kan doen voordat je het zakje met chips vult. Dit voorkomt kapotte beertjes óf te volle zakjes. De zakjes plak je dicht met een handmade sticker die ik ook heb gevonden op Aliexpress. Verder maakte ik op de computer een label. Deze heb ik onder de sticker geplakt met een bruin draadje.

En de traktatie is klaar! Makkelijk hé? Nu hopen dat de kindjes het ook leuk vinden!

0 reacties