Davey's verjaardag: Mickey Mouse thema, zwart-wit

7/12/2018

Voor Davey zijn tweede verjaardag hadden wij een Mickey Mouse feestje georganiseerd, want feestjes vieren wij hier altijd met een thema. Ik ben een moeder die het geweldig vind een thema te verzinnen voor de verjaardag van haar kind en ga dan ook helemaal los. Alles moet op elkaar afgestemd zijn en zelfs de kleding moet hier op aangepast worden. Ook al is het al bijna een jaar geleden, ik wil jullie graag laten zien hoe zijn feestje er uit zag.

Uitnodiging voor het feestje

Voor Davey zijn eerste verjaardag hebben wij zelf een cake smash fotoshoot gehouden. Met dit feestje zijn wij naar het bos gegaan met een tros ballonnen en hebben we foto's gemaakt. Helaas waren wij nogal laat dus besloten wij heel cliché de mensen via Facebook uit te nodigen. Maar natuurlijk had ik ook hier mijn banner en uitnodiging voor klaar.

Verjaardagsoutfit

Na het thema gingen we opzoek naar een outfit. Mijn stijl is stoer en zwart wit. Maar welke winkel je ook in stapt Mickey Mouse staat altijd afgebeeld met heftige kleuren en ik kan je vertellen. Ik vind dit echt afschuwelijk (sorry). 

 Na wat rond neuzen en nog niet vinden wat ik precies wilde besloot ik zelf aan de slag te gaan. Ik kocht een wit t-shirt en transfer papier en heb zelf een print ontworpen en op zijn shirtje gedrukt. Ik vond dit echt een groot succes. Zo had hij een makkelijke outfit aan waar hij lekker in kon spelen maar waar hij er wel heel leuk in uit zag.

De versiering 

Het kleurenschema van Davey zijn feestje was: zwart, wit, geel en rood. Op Aliexpress en bij Hema kan je al heel veel leuke spulletjes kopen als versiering. Wij hadden een mazzeltje omdat wij naar Disney waren geweest dus de Mickey ballon hadden wij al in bezit. 











Het zou druk worden en warm. We zorgden voor sta tafels, kannen met limonade en genoeg schaduw. Helaas is Davey samen met zijn nichtje pas het enigste kindje in onze familie/vrienden groep dus een leuk hoekje inrichten voor kinderen vond ik overbodig. Bijna alles wat er op het feestje te zien was was zelfgemaakt. Van de tafeldecoratie tot de taart, tot de fotolijstjes met zijn eigen Instagram hashtag.





De taart hield ik heel simpel. Een biscuit mix met botercreme vulling en jam. Iedereen lust dit wel en omdat er zoveel mensen waren hoefde we geen rekening te houden met wie dit wil en wie dat. Ik heb de hele taart versierd met fondant. De mickey en letter cutouts haalde ik wederom van Aliexpress. Echt je grootste vriend op heel veel vlakken.

0 reacties