Welkom bij mijn Huisje vol Smiths.

2/23/2018

Hoi! Ik ben Kimberley, 23 jaar en mama van Davey (2,5). Ik start vanaf vandaag een mama platform waar ik mijn verhalen kwijt kan. Maar wie ben ik nu eigenlijk echt? En wie schuilt er achter deze blog? Wat zijn mijn hobby's? Wie staan er dicht bij mij? En wat zijn mijn doelen voor de toekomst?


De vragen hier boven schreef ik heel makkelijk op. Ze stonden met 2 seconden op papier maar als ik deze vragen nu echt moet beantwoorden moet ik hier eerlijk gezegd wel even bij na denken. Laat ik maar eens beginnen met mij voor te stellen. Hey! (nogmaals). Ik ben Kimberley, liever Kim. Een gezellige vrolijke meid van 23 jaar die het verleden graag wilt vergeten. Ik ben mama van een geweldige zoon Davey en samen met zijn papa vanaf 25 Maart 2012. Wij verloofden elkaar in 2014 en wanneer wij precies gaan trouwen weten wij nog niet maar dat komt allemaal wel. Wij richten ons samen op onze droom bruiloft en wanneer die gepland staat gaat alleen ons iets aan. Ik woon samen met mijn ouders en Davey in een klein dorpje in Noord Holland. En volg op dit moment een thuisstudie Communicatie en Marketing bij de NTI. Ik zit lekker in mijn vel, eindelijk. En ik hoop dat nu ook eens uit te kunnen stralen. Ik heb mij veel te veel én veel te vaak laten leiden door negativiteit en ik wil dit nu van mij afschudden.

Maar goed, next question. Mijn hobby's. Oei wat zijn dit er veel geworden. Mijn grootste hobby/baan/het geen dat ik het liefste doe is mama zijn. Oh wat geniet ik van mijn Zoon. Hij is afgelopen Augustus 2 jaar geworden en ik geniet van die peuter fase. Ik vind het heerlijk om met hem te kunnen kletsen, om maf te doen, om samen in de plassen te stampen. Ik ben echt onwijs trots op dit ventje. Mijn volgende hobby: Fotografie, oefen ik ook vaak op hem uit. Hij is de mooiste model die er bestaat en als hij voor mijn camera staat schiet ik de een na de andere foto die ik stuk voor stuk prachtig vind. Hij is mijn wereld en gelukkig vind hij het zelf ook onwijs leuk dat er foto's van hem gemaakt worden. Daarnaast heb ik nog een toffe lifeblog samen met mijn allerbeste vriendin Bernadet. Perfect Little Moments zijn wij gestart in April 2016 en het is echt ons kindje geworden. Ik zal dit blogje daarom ook nooit opgeven tegen welke prijs dan ook. Samenwerken met je aller beste vriendin is gewoon het fijnste wat er is.

En dan als laatste, mijn doelen voor de toekomst. Met stipt op nummer 1 komt mijn huisje vol Smiths. Oh wat willen wij hier graag aan beginnen. De huizenjacht is zwaar, moeilijk maar ik hoop het uiteindelijk allemaal waard. Daarna zouden wij heel graag gaan trouwen. Zoals ik al zij, dit gaat op dit moment alleen ons nog wat aan. Dit hou ik daarom ook liever privé. Nog een groter doel in mijn leven is om eindelijk aan mijn droombaan als communicatie medewerker te beginnen. Ik vind mijn studie, hoe zwaar ook, zo ontzettend leuk dat ik niet wachten hier een baan in te kunnen vinden.

Zoals jullie zien, een heel verhaal. Ik ben jong maar ik ben ook mama. Niet 'gewoon' op mijn leeftijd maar voor mij wel. De aankomende tijd zullen jullie mij nog wel beter gaan leren kennen. Maar hey, welkom! Leuk dat je hier terecht bent gekomen op mijn kleine mama platform. Ik zal schrijven wanneer ik hier zin in heb en wanneer ik dingen met jullie wil delen. Geen verplichtingen, alles voor de lol. Blijf je mij volgen? Follow my blog with Bloglovin

0 reacties